Με ειδική πρωτότυπη προωθητική ενέργεια, ο Δήμος Ελαφονήσου, θα δώσει το παρών στην έκθεση “Travel & Adventure” που πραγματοποιείται εφέτος στις 18, 19 και 20 Μαρτίου στο Javits Center της Νέας Υόρκης.
Αντιπροσωπεία της MTC GROUP, εταιρίας συμβούλων του Δήμου, με επικεφαλής τον Κώστα Σκαγιά θα έχει επαφές με bloggers, δημοσιογράφους και επαγγελματίες του τουρισμού από τις ΗΠΑ στους οποίους θα παρουσιάζει το site “www.flytoelafonisos.com” σε έντυπη μορφή με κείμενα και φωτογραφίες από το νησί και με qr code για smart phones που παρέχει τη δυνατότητα μεταφοράς του πληροφοριακού υλικού στα κινητά τηλέφωνα.
Η αμερικανική αγορά είναι ιδιαίτερα σημαντική για την Ελλάδα μετά και τις απευθείας πτήσεις από διάφορες πόλεις των ΗΠΑ, ενώ ακόμα και πρόσφατες έρευνες απέδειξαν ότι οι τουρίστες από τη χώρα αυτή κατατάσσονται στις πρώτες σειρές από πλευράς Μέσης Καταναλωτικής Δαπάνης υπερβαίνοντας τα 3.000 δολάρια το άτομο ενώ αυξημένη είναι και η διάρκεια παραμονής που φτάνει περίπου τις δύο εβδομάδες.
Σύμφωνα με τη Δήμαρχο κυρία Έφη Λιάρου, το άνοιγμα σε αγορές ειδικού τουριστικού ενδιαφέροντος αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής του Δήμου, “η οποία ακόμα και τα χρόνια της πανδημίας απέδειξε εκ του αποτελέσματος ότι βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση”.
The post ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ appeared first on Travelling News.
from Travelling News https://ift.tt/a1zZgJO
via IFTTT
No comments:
Post a Comment