Σέγκος : Στρατηγική και στοχευμένες παρεμβάσεις για την ανάδειξη στοιχείων μοναδικότητας του τόπου μας
Στοχευμένες δράσεις για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος με την ενίσχυση εναλλακτικών μορφών τουρισμού υλοποιεί ο Δήμος Χερσονήσου.
Προς αυτή την κατεύθυνση επενδύει στην ισχυρή δυναμική που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια ο γαμήλιος τουρισμός συντάσσοντας συγκεκριμένη στρατηγική ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Δήμου Χερσονήσου για τον γαμήλιο τουρισμό.
xΣε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιήθηκαν διαδοχικές συσκέψεις με παράγοντες του τουρισμού ενώ θα ακολουθήσουν συγκεκριμένες δράσεις προώθησης σε εκθέσεις, roadshows αλλά και B2B επαφές στην εγχώρια και κυρίως στις διεθνείς αγορές.
«Η ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Χερσονήσου με στοιχεία βιωσιμότητας και αειφορίας αποτελεί προτεραιότητα», δήλωσε ο Δήμαρχος Χερσονήσου Γιάννης Σέγκος και πρόσθεσε : «Θέλουμε ο τόπος μας να γίνει σημείο αναφοράς του γαμήλιου τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο Δήμος Χερσονήσου έχει στοιχεία μοναδικότητας και αυτά πρέπει να αναδείξουμε και να αξιοποιήσουμε. Οι ειδυλλιακές μας τοποθεσίες, οι σύγχρονες ξενοδοχειακές υποδομές και η φιλοξενία που προσφέρει απλόχερα η τοπική κοινωνία συνθέτουν ένα μοναδικό τρίπτυχο για την ανάπτυξη του γαμήλιου τουρισμού».
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο project προώθησης που περιλαμβάνει στρατηγικό σχεδιασμό, υπηρεσίες δημιουργίας εμπορικού σήματος, σχεδιασμό και παρακολούθηση της υλοποίησης του σχεδίου δράσεων προβολής, επιμέλεια και υλοποίηση έντυπου και ψηφιακού διαφημιστικού υλικού, και κάθε άλλη ενέργεια που θα υλοποιήσει ο Δήμος Χερσονήσου, σε στενή συνεργασία με τους φορείς Τουρισμού και τον ΕΟΤ.
Σε συνέχεια του Μνημονίου Συνεργασίας για την προβολή του γαμήλιου τουρισμού και γενικότερα του τουρισμού πολυτελείας στην Ελλάδα που υπέγραψαν λίγους μήνες πριν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), Θωμά Πολίτη και την Αντιπρόεδρο της Ένωσης Άννα Σουρμπάτη, ο Δήμος Χερσονήσου παρουσίασε τον αρχικό του σχεδιασμό που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για τη συνεκτική και συντονισμένη προώθηση του κλάδου των εταιρικών και κοινωνικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα.
Σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές επαφές με τη συμμετοχή του προέδρου του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης Μιχάλη Βλατάκη, του αντιπροέδρου του Συνδέσμου Κώστα Κουρκουνάκη, των μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου Νάντιας Ταμιωλάκη και Χάρη Λεονταράκη, του προέδρου της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), Θωμά Πολίτη και τον Λεωνίδα Μπαμπάνη της Choose Crete, παρουσία του Αντιδημάρχου Κώστα Αναστασάκη.
Ο Δήμος Χερσονήσου και η Αντιδημαρχία Τουρισμού μέσα στο ολοκαίνουργιο site weddinds.landofexperiences.gr θα φιλοξενεί ξενοδοχεία, venues και planners που προσφέρουν υπηρεσίες γαμήλιου Τουρισμού καθώς και κάθε πληροφορία σχετική με τα μέρη μοναδικής ομορφιάς, τέλεσης γάμων αλλά και κάθε ληξιαρχική και άλλη πληροφορία.
O Δήμος συμμετέχει επίσης για πρώτη φορά στην Διεθνή Έκθεση Προορισμού Γάμου «National Wedding Show» Birmingham UK 3-5 Μαρτίου.
Επίσης προβλέπεται η δημιουργία ενεργειών προώθησης σε αναλογικό και ψηφιακό περιβάλλον, αρχής γενομένης από το νέο promo video του γαμήλιου προορισμού σε 5 γλώσσες. Επίσης 3 μικρότερα video ορθόδοξου γάμου, τελετουργικών πολιτικών γάμων και σημείων φυσικού κάλλους θα προωθούνται σε στοχευμένες αγορές από τα ψηφιακά κανάλια του Δήμου.
«Ο γαμήλιος τουρισμός μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την τοπική οικονομία, καθώς όλο και περισσότερα ζευγάρια από όλο τον κόσμο επιλέγουν διαφορετικούς προορισμούς από τον τόπο διαμονής τους προκειμένου να τελέσουν το γάμο τους. Ο τόπος μας προσφέρεται για μία αξέχαστη εμπειρία που θα συνδυάζει τον γάμο και το ταξίδι του μέλιτος», πρόσθεσε ο κ. Σέγκος.
The post ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΑΜΗΛΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ appeared first on Travelling News.
from Travelling News https://ift.tt/1dZLiTx
via IFTTT
No comments:
Post a Comment