Motion tracking και οπτικά εφέ, εισάγουν γραφικά και τρισδιάστατα μοντέλα στο νέο διαφημιστικό σποτάκι από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης που δημιουργήθηκε με στόχο την αύξηση αναγνωσιμότητας του branding της πόλης. Η φιλοσοφία της Θεσσαλονίκης, μίας πόλης γεμάτη ιστορίες που αιωρούνται στο χρόνο και συνθέτουν ένα πλούσιο μωσαϊκό πολιτισμού, ιστορίας, γεύσης και εμπειριών απεικονίζεται με έναν […]
The post O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προσθέτει και άλλη ποιοτική αξία στο branding της πόλης με ένα νέο βίντεο appeared first on Travelling News.
from Travelling News https://ift.tt/3ac3PMP
via IFTTT
No comments:
Post a Comment