Η καμπάνια “Oh My Greece|Unlock the feeling” ταξίδεψε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό στη μοναδικότητα της Ελλάδας Επιτυγχάνοντας περισσότερα από 5 εκατομμύρια video views* Με την ολοκλήρωση του media plan της καμπάνιας “Oh My Greece|Unlock the feeling”, η Marketing Greece κάνει τον απολογισμό της δράσης και καταφέρνει να «αποκρυπτογραφήσει» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης […]
The post Η καμπάνια “Oh My Greece|Unlock the feeling” ταξίδεψε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό στη μοναδικότητα της Ελλάδας appeared first on Travelling News.
from Travelling News https://ift.tt/2suQgFY
via IFTTT
No comments:
Post a Comment