Wednesday, September 18, 2019

Να εστιασει στο Instagram την διαφημιστικη του καμπανια καταληγει μεγαλη έρευνα του Ο.Τ.Θ. στα social media

Μισό εκατομμύριο χρήστες απ’ όλο τον κόσμο έχει προσεγγίσει η μεγάλη έρευνα που διεξάγει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μέσω των social media (Facebook, Instagram) με σκοπό να ακτινογραφήσει το τουριστικό ρεύμα της πόλης και να προχωρήσει σε ολοκληρωμένη διαφήμιση, σε στοχευμένο target group.   Ο αριθμός των χρηστών που έμαθαν για την Θεσσαλονίκη κατά την […]

The post Να εστιασει στο Instagram την διαφημιστικη του καμπανια καταληγει μεγαλη έρευνα του Ο.Τ.Θ. στα social media appeared first on Travelling News.



from Travelling News https://ift.tt/2No4ba2
via IFTTT

No comments:

Post a Comment