Η εξοικονόμηση χρημάτων είναι από τους βασικούς λόγους, που ωθούν τους Έλληνες καταναλωτές στις αγορές μέσω Διαδικτύου. Για τους Shoppers, που αγόρασαν ένα προϊόν online, η “Εξοικονόμηση χρημάτων” είναι μακράν ο πιο κοινά αναφερόμενος παράγοντας, καθώς επιλέγεται σε ποσοστό 65% από τους Έλληνες καταναλωτές. Την ίδια στιγμή, πάντως, που το χαμηλότερο κόστος οδηγεί το ελληνικό […]
The post To 65% των Ελλήνων αγοράζει online, με κίνητρο το χαμηλότερο κόστος appeared first on Travelling News.
from Travelling News https://ift.tt/2OEGVSe
via IFTTT
No comments:
Post a Comment