Tuesday, May 3, 2016

Διαφημιστικό πρόγραμμα άνω των 2 εκατ. ευρώ από ΕΟΤ σε Google, Facebook, TripAdvisor, Expedia

O Eλληνικός Οργανισμός Τουρισμού αποφάσισε την υλοποίηση διαφημιστικών προγραμμάτων τουριστικής προβολής της χώρας σε ξένες αγορές, συνολικού ύψους άνω των 2 εκατ. ευρώ μέσω Google, Facebook, TripAdvisor και Expedia. Τις σχετικές αποφάσεις για τις διαφημιστικές δράσεις που θα «τρέξουν» διαδικτυακά μέσω των διεθνών δικτύων υπέγραψε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, γράφει σε άρθρο […]

from Travelling News http://ift.tt/1Z9nzDc
via IFTTT

No comments:

Post a Comment